Εικοσιτέσσερις παράνομες προσβάσεις στο παράπλευρο οδικό δίκτυο της Ε.Ο.Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανίων

 

 Τριάντα προσβάσεις υπάρχουν στο παράπλευρο οδικό δίκτυο εκατέρωθεν της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανίων, από τον κόμβο Κ12 μέχρι το ύψος του Σχολαρίου. Από αυτές, μόνον οι έξι είναι νόμιμες, ενώ οι υπόλοιπες 24 είναι παράνομες, δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, σε τοποθέτησή της στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, απαντώντας σε επερώτηση της παράταξης «Ελληνική Αυγή για την Κεντρική Μακεδονία» σχετικά με τον προβληματισμό κατοίκων και επαγγελματιών από τις περιοχές παραπλεύρως της οδού, λόγω και των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων που σημειώνονται στην περιοχή.

         «Mετά την κατασκευή του εθνικού δικτύου Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανίων σαν κλειστού δρόμου το 2002 έπρεπε να ολοκληρωθεί και η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου που δεν ολοκληρώθηκε έως σήμερα. Για την κατασκευή του παράπλευρου δρόμου από τον κόμβο Κ12 μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο της Θέρμης, έγινε μελέτη από την Εγνατία Οδό και για την κατασκευή του παράπλευρου δρόμου από τον κόμβο αεροδρομίου μέχρι τον κόμβο του Ρυσίου, γίνεται η μελέτη από τις δικές μας υπηρεσίες. Όταν ολοκληρωθεί, θα καθοριστεί η διαφαινόμενη πίστωση για την κατασκευή και την ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου» σημείωσε η κ. Πατουλίδου.

         Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι για την προσωρινή επίλυση του θέματος κι έως την ολοκλήρωση του παράπλευρου δικτύου, κρίθηκε αναγκαίο και εντάχθηκε έργο στους ιδίους πόρους της Περιφέρειας με τίτλο «προσωρινή διαχείριση προσβάσεων του ημιτελούς δικτύου παράδρομων της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Μουδανίων». Το έργο αφορά το τμήμα από τον Κ12 ως το Σχολάρι και έχει προϋπολογισμό 120.000 ευρώ. Προβλέπει δε τη λήψη μέτρων στις επικίνδυνες προσβάσεις.

         «Έχει δοθεί η δική μας πρόταση στο δεύτερο τμήμα της τροχαίας και περιμένουμε και τη δική του απάντηση σχετικά με το ποιες από τις υπόλοιπες 24 παράνομες διεξόδους πρέπει να μείνουν και οι υπόλοιπες να κλείσουν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το κόστος της τελικής κατασκευής του παράπλευρου δρόμου δεν είναι μικρό και πρέπει να αναζητηθούν και θα αναζητηθούν πόροι και από τα συναρμόδια υπουργεία» πρόσθεσε η κ. Πατουλίδου.

         Νωρίτερα ο κ. Χρυσομάλλης είχε ζητήσει να ενημερωθεί για το αν υπάρχει χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης της λειτουργίας του παράπλευρου οδικου δικτύου και διατύπωσε ερωτήματα για το καθεστώς νομιμότητας ή μη των προσβάσεων στο δίκτυο αυτό.

   Π.Γ.


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana