Ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια «Grow Greek Tourism Online» στην περιφέρεια ΑΜ-Θ με τελευταίους σταθμούς τις πόλεις της Ξάνθης και της Δράμας.
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, το ΣΕΤΕ και τον ΕΟΤ, που την υποστήριξε η περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης και ζήτησε την επέκταση του προγράμματος σε όλες τις περιφερειακές της ενότητες. Προηγήθηκαν, σεμινάρια σε Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Θάσο, ενώ είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι περισσότεροι από 300 τοπικοί επιχειρηματίες παρακολούθησαν τα σεμινάρια αυτά, ενώ πολλοί επέλεξαν και την πρόσθετη διαδικτυακή ενημέρωση.
Με δηλώσεις του ο αρμόδιος για θέματα τουρισμού της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης Μιχάλης Αμοιρίδης, επισήμανε ότι το διάστημα αυτό είναι σε εξέλιξη καμπάνια της ΠΑΜ-Θ στην Τουρκία με συγκεκριμένο στόχο, να ενημερωθεί το κοινό της Κωνσταντινούπολης για τις δυνατότητες που υπάρχουν και κατά τη χειμερινή περίοδο.
«Είναι δεδομένο ότι το διαδίκτυο έχει σημαντικό μερίδιο στην σύγχρονη επιχειρηματικότητα, ιδιαίτερα στον κλάδο του τουρισμού και τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα αποτελούν ισχυρό εργαλείο, εφ’ όσον όμως χρησιμοποιούνται με το σωστό στρατηγικό σχεδιασμό - στόχευση, ώστε τελικά να έχουν τα μέγιστα επιθυμητά αποτελέσματα», ανέφερε ο Μιχάλης Αμοιρίδης. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι προσπάθειες ενημέρωσης και επιχειρηματικής δικτύωσης από την περιφέρεια ΑΜ-Θ προς επαγγελματίες της περιοχής, θα συνεχισθούν παράλληλα, με τις δράσεις προβολής και προώθησης που έχουν σχεδιασθεί.
Δ. Δαμιανός