Τον Μάρτιο στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Τελευταία ενημέρωση: 20:20

 

Το νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει την ίδρυση δύο δημόσιων φορέων –ο μεν για τον σχεδιασμό και τον έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου, ο δε για την υλοποίηση των αστικών συγκοινωνιών- θα «περάσει» από τη Βουλή έως το Μάρτιο του 2017 υπογράμμισε μιλώντας στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93.4 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. 

O πρώτος φορέας, σύμφωνα με τον υπουργό,   θα έχει στις δικές του αρμοδιότητες τις αστικές αλλά και τις περιαστικές συγκοινωνίες όλης της περιφερειακής ενότητας της Θεσσαλονίκης.

Η λογική του σχεδίου του υπουργείου είναι, τόνισε ο υπουργός, ενάντια στην «εμπορευματοποίηση αγαθών». «Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπερασπίσουμε όσο μπορούμε συγκεκριμένα κοινωνικά αγαθά που πρέπει και οφείλουν να είναι δημόσια και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τις πολιτικές δυνάμεις που υπάρχουν σήμερα στη κυβέρνηση», τόνισε.

Ο κ. Σπίρτζης απέκλεισε τη συμμετοχή των ιδιωτών στο νέο φορέα, επισημαίνοντας πως «δεν υπάρχει λόγος να πάμε πάλι σε μία μετά – ΟΑΣΘ εποχή, με τα χαρακτηριστικά του ΟΑΣΘ» και εκτιμώντας πως «όποιοι έχουν επιχειρήσει στη χώρα μας να έχουν ιδιωτικούς φορείς για να εκτελούν μεταφορικό έργο στους αστικούς ιστούς έχουμε αντίστοιχα παραδείγματα (σ.σ. με τον ΟΑΣΘ)».

Παράλληλα επιτέθηκε στη Νέα Δημοκρατία καθώς την κατηγόρησε πως «επιχειρεί να περάσει αυτές τις υπηρεσίες σε ιδιώτες» παρότι είναι πάρα πολλά τα έξοδα σε σχέση με τις παροχές στη κοινωνία ενώ «ευνοεί σκανδαλωδώς κάποιους δικούς τους και πληρώνουν οι μάζες των πολιτών».

Απηύθυνε μάλιστα το ερώτημα προς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «αν αυτό που 60 χρόνια υπηρετεί με συνέπεια είναι και η πρόταση της για το μέλλον», εκφράζοντας την πεποίθηση πως η απάντηση στο ερώτημα είναι θετική.

«Οι αποφάσεις που θα ληφθούν και που θα ακολουθούν τη πόλη για αρκετές δεκαετίες, αν θέλετε τη γνώμη μου δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με τη λογική του ‘’θύμωσε η Θυμιώ’’», είπε χαρακτηριστικά και ζήτησε «να αφήσουμε λίγο την τακτική του Μαυρογυαλούρου και του παλαιοκομματισμού και να δούμε τι πραγματικές ανάγκες έχουν η πόλη και οι πολίτες και πως αυτές θα υλοποιηθούν», δήλωσε στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο κ. Σπίρτζης

Απαντώντας στις αιτιάσεις που δέχεται για επιχείρηση να «θολώσει τα νερά» υπογράμμισε πως «τα νερά στον ΟΑΣΘ είναι θολωμένα εξήντα χρόνια. Εξήντα χρόνια ο ΟΑΣΘ δεν δίνει στοιχεία, δεν παρέχει το μεταφορικό έργο που όφειλε, δεν υπάρχει διαφάνεια στις αμοιβές των προμηθευτών του, των εργαζομένων του».

«Διαβάστε και τη σύμβαση που η ΝΔ με χαρά υπέγραψε για να δούμε που είναι θολά τα νερά και ποιος θέλει να τα κάνει διαυγή», πρόσθεσε.

Παράλληλα υπογράμμισε πως «είναι βέβαιο ότι ο ΟΑΣΘ δεν είναι ένας Οργανισμός που η Θεσσαλονίκη και η χώρα είναι υπερήφανη για τη λειτουργία του και το παρεχόμενο έργο».

Όσον αφορά την επόμενη ημέρα των εργαζομένων στον Οργανισμό ξεκαθάρισε πως  «δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να μιλήσουμε με τους εργαζόμενους . Έχουμε δεσμευθεί ότι δεν υπάρχει ούτε ένας εργαζόμενος που να διακινδυνεύσει να μπει σε αμφισβήτηση η θέση εργασίας του. Θα μεταφερθούν όταν ολοκληρωθεί η σύμβαση του ΟΑΣΘ στους νέους φορείς που θα γίνουν».


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana