Οι δράσεις για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Τελευταία ενημέρωση: 19:23

 

«Γνωρίζουμε τον τόπο μας. Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά πλεονεκτήματα. Έχει ιστορία, πολυπολιτισμικότητα, ξεχωριστές γεύσεις, μουσική, ιδιαίτερους ανθρώπους. Έχει όμως, περιορισμένες αεροπορικές συνδέσεις, ελάχιστη ακτοπλοϊκή σύνδεση και μηδενική σιδηροδρομική», ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού, Βούλα Πατουλίδου, παρουσιάζοντας τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν την τελευταία διετία για την προβολή της πόλης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Στις δράσεις για την προβολή του νομού Θεσσαλονίκης, η κ. Πατουλίδου είπε πως αυτές είναι η προώθηση του brand name "Thessaloniki - Many Stories One Heart" και η σύνδεση της πόλης με ισχυρές ιστορίες, όπως εκείνη του Ολύμπου, του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου. 

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης πληροφόρησης και προβολής του τουρισμού (www.thessloniki.travel) και στην προβολή της Θεσσαλονίκης μέσα από τα social media. Στάθηκε ακόμη στα έντυπα που κυκλοφορούν σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά και ρωσικά) και διανέμονται δωρεάν από τα γραφεία τουριστικών πληροφοριών.

Η κ. Πατουλίδου μίλησε για τις δραστηριότητες θεματικού τουρισμού (θρησκευτικού, συνεδριακού, γαστρονομικού, προσκυνηματικού, κρουαζιέρες κ.ά.) καθώς και για τη διοργάνωση και ενίσχυση πολιτισμικών και αθλητικών εκδηλώσεων, όπως το Antetokoubros Streetball Event και διεθνείς μαραθώνιοι.

 Η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε στη συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις του εξωτερικού, στο πρόγραμμα δράσεων με στόχο την ενεργή συμμετοχή των κατοίκων και των επαγγελματιών, ενώ ζήτησε και τη σύμπραξη όλων των φορέων του τουρισμού για μια κοινή στρατηγική.

A. Καρ. 


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana