Έχετε σκεφτεί ότι οι κατά τα άλλα συμπαθείς "κράχτες", που προσπαθούν να παρακινήσουν τον κόσμο να συμμετάσχει σε κάποια μίνι κρουαζιέρα φωνάζοντας στους περαστικούς, μπορεί να προκαλούν ανασφάλεια στους τουρίστες και να τους αποτρέπουν να ζήσουν την εμπειρία μιας μονοήμερης εκδρομής;
Κι όμως, δυο νέοι άνθρωποι εντόπισαν πως αυτός δεν είναι ο... πιο σύγχρονος τρόπος για προσέγγιση πελατών και αποφάσισαν να βρουν μια άλλη λύση με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
«Κάπως έτσι γεννήθηκε η εφαρμογή hopwave, που διευκολύνει τους ταξιδιώτες να οργανώνουν τις ημερήσιες εκδρομές που πραγματοποιούνται με μικρά καΐκια ή τα γνωστά ξύλινα "πειρατικά" καράβια» αναφέρει ο Γιώργος Πιλπιλίδης, ένας εκ των δυο ιδρυτών της νεοφυούς επιχείρησης (start up), που δραστηριοποιείται στη χώρα μας εδώ και ένα χρόνο.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, "Πρακτορείο 104,9 FM", με αφορμή το άνοιγμα της νέας σεζόν και τις εκδρομές ενόψει Πάσχα, ο 28χρονος Γιώργος δήλωσε: «Ως ταξιδιώτες εγώ κι ο συνεργάτης μου Γιώργος Τσιάτρας, διαπιστώσαμε ότι οι ξένοι τουρίστες είχαν μια δυσκολία σε αυτό το θέμα, είτε γιατί ο τρόπος προβολής μιας εκδρομής με τους "κράχτες" ήταν κάτι με το οποίο δεν ήταν εξοικειωμένοι και τους δημιουργούσε ανασφάλεια είτε ακόμη και με την προφορά ορισμένων ονομασιών. Κι όμως, συνήθως αυτές οι εκδρομές έχουν ως προορισμό μέρη πανέμορφα και συνήθως άγνωστα, αφού δεν τα προσεγγίζουν τα πλοία της γραμμής». Αυτό, αποτέλεσε το έναυσμα για τους δύο νέους να δημιουργήσουν ένα σύστημα ενημέρωσης και κρατήσεων με την ονομασία “αλματάκι-κύμα” (hopwave).
Νικόλ Καζαντζίδου